yŘkleniyor

NIVEA

Firma Hakk─▒nda Bilgi

1911 y─▒l─▒nda kurulan Alman cilt bak─▒m markas─▒ NIVEA, ayn─▒ zamanda d├╝nyan─▒n ilk cilt kremini ├╝reten firma olma ├╝nvan─▒n─▒ da ta┼č─▒yor. Ayn─▒ kaliteyi koruyarak t├╝m d├╝nyaya ihra├ž edilen ilk cilt kremi olan NIVEA Creme, HamburgÔÇÖda piyasaya ├ž─▒kmas─▒ndan ├╝├ž y─▒l sonra her k─▒tada sat─▒lmaya ba┼člam─▒┼č bir ├╝r├╝n.

1960ÔÇÖl─▒ y─▒llardan bu yana T├╝rkiyeÔÇÖdeki t├╝keticilerle bulu┼čan NIVEA; y├╝z, el, v├╝cut, dudak, g├╝ne┼č, sa├ž ┼čekillendirme, deodorant, du┼č, sabun, bebek, erkek ve genel cilt bak─▒m─▒ kategorilerindeki ├╝r├╝nleriyle, ailenin t├╝m ├╝yelerinin cilt bak─▒m─▒ ihtiyac─▒n─▒ kar┼č─▒l─▒yor.

T├╝ketici ara┼čt─▒rmalar─▒nda da en sevilen markalar aras─▒ndaki yerini koruyan NIVEA, d├╝nyan─▒n en ├žok sat─▒lan ayl─▒k dergisi ReaderÔÇÖs Digest taraf─▒ndan 2001ÔÇÖden bu yana d├╝zenlenen ve AvrupaÔÇÖn─▒n en geni┼č t├╝ketici anketi sonu├žlar─▒ndan olu┼čan ÔÇťEuropean Trusted BrandsÔÇŁ listesinde, 13 y─▒ld─▒r cilt bak─▒m─▒nda ÔÇťEn G├╝venilen MarkaÔÇŁ se├žilmeye devam ediyor.

─░┼č Yakla┼č─▒m─▒

100 ya┼č─▒n─▒ ge├žmi┼č olmas─▒na ra─čmen asla dinamizmini ve yenilik├ži karakterini kaybetmeyen bir marka olan NIVEA, bu ├Âzeliklerini g├╝ven ilkelerini yitirmeden t├╝keticilerine ├ža─č─▒n gerekliliklerine hitap eden ├╝r├╝nler ve ├ž├Âz├╝mler sunabilmesine ba─čl─▒yor.

T├╝keticileri ile yaln─▒zca market ve parf├╝meri raflar─▒nda de─čil, dijital d├╝nyan─▒n ├že┼čitli kanallar─▒nda da bulu┼čan firma, farkl─▒ t├╝ketici gruplar─▒na kendilerine ve ihtiya├žlar─▒na uygun ses tonlar─▒, ileti┼čim kanallar─▒ ile ula┼č─▒yor. Yaln─▒zca ├╝r├╝nlerinden bahsetmekle kalm─▒yor, t├╝keticileriyle yak─▒n temas kurup fikir al─▒┼čveri┼činde bulunuyor, t├╝keticilerinin fikirlerini hayata ge├žirmeye gayret ediyor.

Dijital d├╝nyada t├╝keticilere ula┼č─▒rken Google ├╝r├╝nlerinin ├žok kritik bir yere sahip oldu─čunu belirten NIVEA Pazarlama Direkt├Âr├╝ Mustafa Birhan Hazer ┼čunlar─▒ ekliyor: ÔÇťGoogle bize sadece ihtiyaca y├Ânelik etkin hizmet ├ž├Âz├╝mler, geli┼čmi┼č ├Âl├ž├╝mleme ve raporlama ara├žlar─▒ sunmakla kalm─▒yor, ayn─▒ zamanda m├╝┼čteri temsilcilerinin yap─▒c─▒ yakla┼č─▒mlar─▒, her zaman i┼čin i├žine koyduklar─▒ ak─▒l ve sa─čduyu ile bizim i├žin k─▒ymetli ve vazge├žilmez bir i┼č orta─č─▒ oluyor. Bu ba─člamda iki markan─▒n yenilik├ži karakterleri m├╝kemmel bir uyum sa─čl─▒yor.ÔÇŁ.

Google Ba┼čar─▒ Hikayesi

Uzun y─▒llard─▒r Arama A─č─▒ ve Google G├Âr├╝nt├╝l├╝ Reklam A─č─▒ÔÇÖn─▒ aktif olarak kullanan NIVEA, YouTube reklamlar─▒n─▒n ba┼člamas─▒ndan itibaren bu kanaldaki ├žal─▒┼čmalar─▒na da h─▒z vermi┼č. Black&White deodorantlar─▒ i├žin YouTube reklamlar─▒n─▒ kullanan firma, dijital ajans─▒ PublikÔÇÖin de ├Ânerisiyle bu kanalda demografik hedefleme, yak─▒n ilgi alanlar─▒, kelime hedeflemesi ve ilgi alan─▒ hedeflemesi gibi farkl─▒ hedefleme y├Ântemlerini deneyerek, performansa g├Âre optimizasyon yapma ┼čans─▒ yakalam─▒┼č.

Hem kad─▒nlar hem de erkeklere ├Âzel deodorant sunuldu─ču i├žin her hedef kitleye ayr─▒ reklam g├Âsterildi─čini belirten NIVEA Pazarlama Direkt├Âr├╝ Mustafa Birhan Hazer: ÔÇťAyr─▒ca yeniden hedefleme listeleri incelenerek daha ├Ânce NIVEA videosunu izlemi┼č olan ki┼čilerin yak─▒n ilgi alanlar─▒ ortaya ├ž─▒kar─▒ld─▒. NIVEA Black&White kampanyas─▒nda da bu yak─▒n ilgi alanlar─▒ kullan─▒ld─▒.ÔÇŁ diyor.

Hazer ayr─▒ca, videolar─▒ izleyenler analiz edilerek yak─▒n ilgi alanlar─▒ belirlendi─či i├žin, bu verileri daha sonraki kampanyalar─▒nda da kullanma ┼čans─▒na sahip olduklar─▒n─▒ belirtiyor.

PublikÔÇÖin kampanya boyunca yapt─▒─č─▒ optimizasyonlar sonucunda toplamda 1 milyondan fazla video g├Âsterimi elde eden NIVEA, TrueView kullan─▒m─▒ sonucunda ├╝cretlendirilmeyen t─▒klamalar, yar─▒ izlenmeler ve banner g├Âr├╝nt├╝lenme sayesinde, yat─▒r─▒m─▒n 2.7 kat─▒ kadar reklam faaliyeti kazanm─▒┼č oldu.

Kampanyan─▒n site trafi─či ├╝zerine de olduk├ža olumlu etkileri oldu─čunu vurgulayan Hazer, tekil kullan─▒c─▒ say─▒s─▒n─▒n 5 kat─▒na, sayfa g├Âr├╝nt├╝lenme say─▒s─▒n─▒n 2 kat─▒na, ziyaret say─▒s─▒ ise 4 kat─▒na ├ž─▒kt─▒─č─▒n─▒ s├Âyl├╝yor.

Sonu├žlar

Google ├╝r├╝nlerinden YouTube video reklamlar─▒n─▒ kullanan NIVEA , Black&White deodorantlar─▒ i├žin y├╝r├╝tt├╝─č├╝ kampanyada ┼ču sonu├žlar─▒ elde etti:

  • Videolar─▒ 1 milyondan fazla kez g├Âr├╝nt├╝lendi,

  • Sitesini ziyaret eden tekil kullan─▒c─▒ say─▒s─▒n─▒ 5 kat art─▒rd─▒,

  • Sezonsall─▒k d├╝┼č├╝k olmas─▒na ra─čmen, sitenin toplam ziyaret say─▒s─▒n─▒ 4 kat─▒na ├ž─▒kartt─▒,

  • ├ťcretlendirilmeyen g├Âsterimler de dahil edildi─činde yat─▒r─▒m─▒n 2.7 kat─▒ kadar reklam faaliyeti kazand─▒,

  • Farkl─▒ hedefleme stratejilerini deneyerek, sonu├žlar─▒na g├Âre optimizasyon yapma ┼čans─▒ oldu.

Hizmetlerimiz ve ├ž├Âz├╝mlerimiz hakk─▒nda daha detayl─▒ bilgi almak i├žin hemen bize ula┼č─▒n.

X

M├╝┼čteri Paneli

┼×ifremi Unuttum!

Hen├╝z Hesab─▒n─▒z Yok mu?

Hemen Hesap Olu┼čtur!